آراد کابل
خانه / کابل اختر / کابل آلومینیومی ۳۰۰ اختر اصفهان

کابل آلومینیومی ۳۰۰ اختر اصفهان

قیمت کابل آلومینیومی ۳۰۰ اختر را که به صورت تک رشته تولید می شوند و از دو روکش در ساختمان کابل استفاده شده است را می توانید به صورت ویژه از دفتر فروش کابل اختر اصفهان تهیه نمایید. این مجموعه محصولات استاندارد را با بالاترین کیفیت به مشتریان این محصولات عرضه می نماید.

کابل آلومینیومی ۳۰۰*۱ اختر که از کابل های پرکاربرد در تاسیسات برق با مصرف بالا می باشد و جایگزین مناسبی برای کابل مسی ۱۸۵ تک رشته است را به صورت ویژه در لیست فروش خود قرار داده ایم.
این کابل برای سیستم های برق تک فاز و سه فاز مورد استفاده است و در صورت ترکیب کابل فشار قوی آلومینیوم تک رشته با هم به صورت دو رشته و چهار رشته می تواند در تاسیسات برقی که آمپراژ بالای جریان را مصرف می کنند، مورد استفاده قرار گیرد.

کابل آلومینیوم 300

کابل آلومینیومی ۳۰۰ اختر

کارخانه سیم و کابل اختر اصفهان با تولید انواع کابل آلومینیومی زمینی و خودنگهدار را در سایز های متنوع به ویژه در سایز ۳۰۰ را در قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می نماید.
این کابل در صورت استفاده برای سیستم های برق سه فاز باید به صورت ۳ رشته سایز ۳۰۰ به عنوان فاز و یک رشته سایز ۱۵۰ به عنوان نول استفاده شود.

تاییدیه توانیر برای استفاده در برخی از پروژه ها می تواند لازم و ضروری باشد که به همین دلیل در موقع خرید حتما با کارشناس فروش مربوطه در این خصوص مشورت نمایید.

کابل آلومینیومی تک سیمه ۳۰۰*۱ دو روکش

به دلیل استفاده از کابل های آلومینیومی زمینی به صورت دفنی، این کابل ها از دو روکش در ساختمان انها استفاده شده است که در برابر صدمات احتمالی در زمان دفن کابل می تواند در محافظت از کابل موثر باشد.
استفاده از دو نوع عایق pvc و xlpe در ساختمان کابل های آلومینیومی متداول است.

کابل آلومینیوم 300

سایز های بالاتر کابل آلومینیومی ۳۰۰ اختر فشار ضعیف

اگر به دنبال خرید کابل آلومینیومی با سایز های بالاتر از ۳۰۰ می باشید، کابل های با سایز ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت تک رشته قابل تولید است و در صورت نیاز به دریافت آمپراژ بیشتر می توانید از این سایز از کابل ها نیز استفاده نمایید.

سایز های پایین تر از کابل آلومینیومی ۳۰۰ اختر

در صورت استفاده از این کابل در برق تک فاز می توانید از سایز های ۲۴۰ و ۱۸۵ به عنوان سایز های پایین تر از ۳۰۰ به عنوان سیم تک رشته استفاده نمایید. اما در صورت نیاز به استفاده از کابل آلومینیومی سه فاز با سطح مقطع کمتر از ۳۰۰ می توانید از کابل های :

  • ۱۲۰+۲۴۰*۳
  • ۹۵+۱۸۵*۳

استفاده نمایید.

انتخاب سایز کابل هوایی آلومینیومی یک امر تخصصی می باشد که در صورت تصمیم به خرید کابل های آلومینیومی می توانید از کارشناسان ما در این راستا به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فرهاد بازرگان زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120961243
شماره تلفن ثابت:02128422079
آدرس کانال: akhtarcable@
پست الکترونیکی: akhtarcableco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل 500*1 تک رشته آلومینیومی زمینی

پخش کابل ۵۰۰*۱ تک رشته آلومینیومی زمینی اختر

مجموعه آراد کابل، مرکز پخش عمده کابل ۵۰۰*۱ تک رشته آلومینیومی زمینی اختر با بهترین …

کانال تلگرام