آراد کابل
خانه / کابل اختر / کابل آلومینیومی / فروش کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی اختر

فروش کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی اختر

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی اختر به قیمت عمده از بهترین برند های بازار به صورت تخصصی و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند.
درمرکز خرید آراد کابل بهترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده کابل فشار قوی آلومینیوم تک فاز و سه فاز به مشتریان به قیمت کارخانه عرضه می شود.

کابل 50*2 آلومینیومی زمینی

مشخصات فنی کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی

کابل های آلومینیومی امروزه به سبب مقرون به صرفه تر بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و به وفور در صنعت و مصارف شخصی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی دارای ۲ رشته وهر رشته با سطح مقطع ۵۰ میلیمتر مربع می باشد. دارای عایق و روکش می باشد و جنس عایق و روکش این دسته از کابل های آلومینیومی به صورت زیر می باشد:

  • PVC
  • XLPE

کابل آلومینیومی بصورت زمینی استفاده می شود و قابلیت اینکه در زمین دفن شوند را دارا بوده و به علت ضخیم بودن روکش این کابل ها هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

کابل 50*2 آلومینیومی زمینی

تفاوت کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی و کابل ۲۵*۲ مسی

با توجه به افزایش قیمت مس و همین طور کابل های مسی استفاده از کابل های آلومینیومی بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر به حساب خواهد آمد.

اصولا قیمت نسبتا پایین کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی مهم ترین ویژگی آنها بشمار میرود و بسیار به صرفه تر از کابل ۲۵*۲ مسی معادل می باشد.

کابل آلومینیومی از کابل های پرکاربرد می باشد که به توجه به قیمت مناسب و وزن کمتر که در هزینه حمل و جابجایی راحتر ان بسیار قابل توجه باید باشد و همچنین احتمال سرقت بسیار کمتر نسب به کابل های مسی از جمله کابل های پرفروش بازار کابل به شمار می رود.

کابل 50*2 آلومینیومی زمینی

بهترین برند های تولید کننده کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی

بهترین برند های تولید کننده کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی موجود در آراد کابل به شرح زیر می باشد :

  • مسین
  • اختر
  • ماهان کابل
  • یزد
  • ستاره یزد
  • شهاب جم

تمامی کابل های این مرکز فروش استاندارد و دارای تاییدیه توانیر وگواهی نامه معتبر می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده محصول با کیفیت و استاندارد تهیه کنید.

مشاوره رایگان تیم فروش ما برای شناخت درست از مشخصات هر کابل، دریافت سریع قیمت و اطلاعات تکمیلی ، مشاوره و راهنمایی تا مرحله ثبت نهایی سفارش از خدمات رایگان گروه ما می باشد.

کابل 50*2 آلومینیومی زمینی

ثبت سفارش خرید کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی به قیمت عمده در آراد کابل

تیم حرفه ای آراد کابل با پخش عمده انواع کابل های آلومینیومی مانند کابل هوایی آلومینیومی و کابل برق نسوز آلومینیومی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

خریداران محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید آسان کابل ۵۰*۲ آلومینیومی زمینی از آراد کابل به قیمت عمده از سراسر ایران با واحد فروش ما در تماس باشند. همکاران ما تا ثبت نهایی و ارسال محصول به سمت شما با مشتریان عزیز همراه خواهند بود.

همکاران حوزه فروش تمام کوشش خود را خواهند کرد که برند انتخابی شما و مطابق با کاربرد در نظر گرفته شده در کمترین زمان ممکن محصول شما در هر نقطه از ایران به دست شما خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فرهاد بازرگان زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120961243
شماره تلفن ثابت:02128422079
آدرس کانال: akhtarcable@
پست الکترونیکی: akhtarcableco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع کابل آلومینیومی

بزرگترین فروش انواع کابل آلومینیومی اختر

مجموعه آراد کابل، بزرگترین مرکز فروش انواع کابل آلومینیومی اختر در ایران با بهترین قیمت …

کانال تلگرام